Cem Boyner: Bu ülkede sabah uyandığınızda ne olacağı belli değil

Ticari Gayrimenkul Geliştirme Şirketi ECE, 25. Yılını Perakende ve Gayrimenkul Zirvesi’nde Kutladı

Türkiye ve Avrupa piyasalarında faaliyet gösteren ticari gayrimenkul geliştirme yönetimi ve danışmanlık şirketi ECE, Türkiye’deki 25. yılını 14. Perakende ve Gayrimenkul Zirvesi’nde coşkuyla kutladı. Zirvede Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, Türkiye perakende sektörünün geçmişten geleceğine dönüşümü konusunda önemli açıklamalarda bulundu.

Boyner, Türkiye’de faaliyet gösteren işletmeler için artık kur, faiz, kira ve ücret gibi temel maliyet kalemlerinin tahmin edilemez bir hal aldığını vurgulayarak, bu giderlerin kontrolünün kendilerinin dışında olduğunu belirtti.

Cem Boyner: Müşteriyle Kurulan İlişki Başarıyı Getiriyor

Cem Boyner, iş hayatına başladığı döneme ve Boyner grubun sektördeki konumuna ilişkin bilgiler verirken, şunları söyledi: “Perakende sektöründeki ilk deneyimim Osmanbey’deki mağazamızda yaşandı. Küçük yaşta ürünleri askıya asarak işe başladım. Ancak müşterilerle ilişki kurmaktan çekiniyordum. Bir müşteri bir cekete bakarken uzaktan babamın sesini duydum, ‘Oğlum, o ceket sen kımıldamazsan kendi kendini satmaz’ dedi. Aile olarak 80-85 yıllık bir perakende geçmişimiz var. Başından beri müşteri odaklı çalışıyoruz. İki gözümüz varsa biri ürün ve hizmette, diğeri müşteride olmalı.” şeklinde konuştu.

Boyner, işletmelerin en önemli 4 giderinin kur, faiz, ücretler ve kira olduğunu belirtirken, bu unsurların kontrolünün ellerinde olmadığının altını çizdi. “Kur, faiz, ücret ve kira gibi ana faktörler artık çantada keklik değil.” diyen Boyner, belirsizliklere dikkat çekti.

Cem Boyner: Belirsizlikle Başa Çıkmak İçin Müşteriyle İşbirliği Şart

Belirsizliklerden bahseden Boyner, “Hiçbir şeyi kestiremezsin bu ülkede. Şartlar sonsuza kadar zorlanmalı, müşteriyle işbirliği yapılmalı ve yaratıcı çözümler sunulmalıdır. Bir sorun karşısında beklemek yerine harekete geçmeliyiz. Kontrolümüz dışındaki unsurlara karşı müşteriyle birlikte hareket etmeliyiz.” şeklinde konuştu.

ECE Marketplaces CEO’su Joanna Fisher da zirvede “Ticari Gayrimenkulün Geleceğini Şekillendirmek” başlıklı bir konuşma yaptı. Fisher, Türkiye’deki yüksek enflasyonun sektör üzerindeki etkilerine değinerek belirsizliğin temel gündem maddesi olduğunu vurguladı.

Joanna Fisher: Belirsizlik Ortamında İstikrar Şart

Fisher, “Enflasyonun azalması olumludur ancak tüketicilerin geleceğe bakış açısını etkileyen belirsizlikler vardır. Tüketiciler, geleceği göremedikleri için harcamalarını kısıtlamaktadır. Perakende ve gayrimenkul sektörü istikrarlı ve pozitif bir ortama ihtiyaç duymaktadır.” değerlendirmesinde bulundu.

Related Posts

Adana’da Su Ürünleri TDİOSB için girişimcilerin ön talep başvuruları alınıyor

Adana’da Su Ürünleri TDİOSB için girişimcilerin ön talep başvuruları alınıyor

Bakan Şimşek: Yoksulluğun azaltılması için önemli adımlar atıldı

Bakan Şimşek: Yoksulluğun azaltılması için önemli adımlar atıldı

Trakya İhracatta Temmuz Zirvesi

Temmuz’da Tekirdağ 188 milyon dolarla ihracatta lider oldu, Kırklareli ve Edirne takip etti.

Volkswagen pes dedirtti: Abonelikle beygir gücü satacak

Volkswagen, abonelikle beygir gücü satacak: Aylık ödeme yapan sürücüler araçlarının motor gücünü artırabilecek.

TÜİK verileri AKP’yi kızdıracak: İşsizlikte Avrupa’yı solladı

TÜİK verilerini değerlendiren DİSK-AR, geniş tanımlı işsizliğin 2025’in ikinci çeyreğinde yüzde 32’ye ulaştığını açıkladı. Genç kadınlarda işsizlik oranı yüzde 53,4’e çıktı. Türkiye’nin geniş tanımlı işsizlik oranı AB ortalamasının yaklaşık üç katı oldu.

Yiyin efendiler yiyin: Türkiye’de en üst sınıf toplumun yüzde 1’i

Türkiye’de hanelerin sosyoekonomik durumu ilk kez resmi olarak yayımlandı. Araştırma, şehirler ve ilçeler bazında gelir, eğitim ve meslek farklılıklarını ortaya koyuyor. Raporda, toplumun sosyoekonomik yapısındaki uçurum net biçimde görülüyor.